מתיחת פנים וצוואר

אזור גיל 60 הוא התקופה בה הפער בין התחושה הפנימית לבין המראה הוא גדול.

מצד אחד, בפנים התחושה היא של אדם צעיר, כאילו לא עברו 20 שנה מאז גיל 40.

ומצד שני, הסתכלות במראה אומרת אחרת: עור הפנים נראה רפוי, בעיקר באזור הסנטר, סביב העיניים ובצידי הפה, וגם עור הצוואר נראה שמוט וכבר לא הדוק כמו בעבר. ניתוח הרמת פנים וצוואר הוא דרך נהדרת לחזור כמה שנים טובות לאחור ולמתוח את העור באזורים בהם הוא נראה שמוט ורפוי.

מה כולל ניתוח מתיחת פנים וצוואר ?

ניתוח מתיחת פנים וצוואר כולל הרמה מתיחה של שרירי הפנים ועור הפנים העוטף אותם. בנוסף נעשית גם הסרת שומן עודף שישנו למשל באזור הסנטר והצוואר.

על מנת שלא לקבל מראה של עצמות לחיים שקועות, נעשה גם מילוי האזור ואזורים נוספים בעזרת חומרי מילוי מתאימים. ניתוח מתיחת פנים וצוואר מטפל בצניחת העור. על מנת להחליק את הקמטים בפנים ניתן בנוסף לבצע טיפולים משלימים לטיפול והחלקת העור.

למי מיועד ניתוח מתיחת פנים וצוואר ?

מתיחת פנים וצוואר מיועדת בעיקר לבני גיל מבוגר של סביבות גיל 60 ומעלה. הוא מתאים ורלוונטי גם למבוגרים יותר, כולל בני 80. עם זאת, חשוב לגשת לניתוח במצב רפואי תקין. לכן, פירוט המצב הרפואי בתשאול הוא הכרחי לפני ניתוח זה כמו לפני ניתוחים אחרים. רופא מקצועי ורציני יידע אתכם במידה והניתוח אינו מתאים.

מה כולל תהליך ההחלמה של ניתוח מתיחת פנים וצוואר ?

ניתוח מתיחת פנים וצוואר מלווה לרוב בתופעות לוואי קלות החולפות תוך מספר ימים כמו מעט נפיחות בפנים, תחושת צריבה קלה באזור הניתוח ומעט שטפי דם תת עוריים. החזרה לשגרה היא מהירה יחסית: תוך שלושה עד חמישה ימים ניתן לתפקד בבית כרגיל, והחזרה לעבודה ולחיים מלאים נעשית לאחר שבוע עד עשרה ימים.

כתיבת תגובה