הקטנת שדיים

למי זה מתאים

מטופלות עם חזה גדול הסובלות מכאבי גב כרוניים ויציבה לקויה; מה שמוביל לקושי באימון גופני, קשיים בהתאמת לבוש וחרדה חברתית.

ההליך הרפואי

במידה ושדיים גדולים מידי ומפריעים לתפקוד היום יומי ניתן להקטין את השד ולהרימו על ידי הסרת עודפי רקמת השד העודפים כדי ליצור שד קטן יותר, מורם ופרופורציונאלי לגופך

ישנן 2 גישות לביצוע הקטנת חזה:

• הקטנה קלאסית – מתאימה למטופלת הזקוקה להסרה של עודפי רקמת שד מרובים או שד נפול מאד עם הצרת השד הקיים. הצלקת היא בצורת עוגן סביב העטרה, בין העטרה לקפל התת-שדי ובקפל התת-שדי.
  • הקטנה אנכית – מתאימה למטופלות בעלות צורת שד מושלמת, אך נפח גדול מדי או שהשד רחב מדי. הצלקת בצורת סוכריה על מקל.

תמונות לפני/אחרי

אסימטריה עם שדיים היפופלסטיים, שדיים עם אסימטריה התפתחותית

תחושה בפטמות והנקה​

הסרת רקמת השד עשויה להפחית את התחושה או להעלות אותה. זה לעתים קרובות נפתר לאורך זמן ככל שהנפיחות פוחתת.

אנא השאירו פרטים

או התקשרו 073-775-6644

המטרות

• שיפור איכות החיים
  • צמצום כאבי גב, צוואר וכתף
  • הפחתת נפח השד
  • שיפור צורת השד
  • אפשרות להקטנת העטרה

החלמה

קווי המתאר של החזה שלך ימשיכו להשתפר לאחר 6 עד 12 חודשים. ככל שהנפיחות תרד ייחשף חזה שהוא מאוזן ונוח יותר.

נתון מעניין

מטופלות שעברו הקטנת חזה הביעו את שביעות הרצון הגדולה ביותר מבין כל המטופלות בניתוחים פלסטיים.

הקטנת שדיים

למי זה מתאים

ההליך הרפואי

ישנן 2 גישות לביצוע הקטנת חזה:

אנא השאירו פרטים

תחושה בפטמות והנקה