איך זה מתבצע

הטיפול נעשה בהרדמה מקומית. באמצעות החדרת חוטים לאזור הזקוק למתיחה, ד״ר נרדיני יוצר מעין רשת גמישה של חוטים, אשר ניתן לשלוט בה על רמת המתיחה ובכך ליצור את המראה הטבעי והנכון לעור פני המטופל/ת.

למי זה מתאים

הטיפול יעיל במיוחד במצבים התחלתיים של תהליכי הזקנה וצניחת העור. הטיפול מאפשר גם לחוששים/ות מניתוחים לזכות בעור פנים חלק, צעיר ומתוח. תהליך החלמה קצר, ללא צלקות, וללא הסיכונים והכאבים.

ליעוץ ופרטים נוספים:

ממה עשויים החוטים?

החוטים המוזרקים במתיחת פנים עשויים מאותו החומר המשמש לתפרים פנימיים בניתוחים כירורגיים ונספגים לחלוטין בגוף. החומר הינו יציב בתפירה, סטרילי ואיננו גורם לאלרגיות או לתופעות לוואי אחרות באזור המטופל.

●  קמטי הבעה

לכמה זמן זה מחזיק?

אפקט מתיחת פנים עם חוטים נע בטווח שנה עד שנה וחצי, אך לעתים הוא קצר יותר. כמו-כן הוא תלוי בגורמים רבים: גיל, טיב העור, עישון, חשיפה לשמש, מחלות רקע, תרופות ועוד.

תוצאות

החזרה לשגרה מיידית בתום הטיפול. החלמת הפנים מגיעה לשיאה תוך שלושה חודשים, זמן בו תהליך היווצרות רקמת החיבור סביב החוטים מגיע לשיאו. בשלב זה ניתן לשקול החדרת חוטים נוספים לפי צורך.

הכירו את ד״ר נרדיני
והמרפאה

מתיחת פנים
ללא ניתוח

למי מתאים מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח יעיל במיוחד במצבים התחלתיים של תהליכי הזקנה וצניחת העור. הטיפול מאפשר גם לחוששים/ות מניתוחים לזכות בעור פנים חלק, צעיר ומתוח. תהליך החלמה קצר, ללא צלקות, וללא הסיכונים והכאבים. מוזמנים למרפאה של ד"ר גיל נרדיני לקבל את כל הפרטים

ממה עשויים החוטים?

החוטים המוזרקים עשויים מאותו החומר המשמש לתפרים פנימיים בניתוחים כירורגיים ונספגים לחלוטין בגוף. החומר הינו יציב בתפירה, סטרילי ואיננו גורם לאלרגיות או לתופעות לוואי אחרות באזור המטופל.

איך זה מתבצע

ליעוץ ופרטים נוספים:

תוצאות

הכירו את
ד״ר נרדיני
והמרפאה

לכמה זמן זה מחזיק?

אפקט המתיחה עם חוטים נע בטווח שנה עד שנה וחצי, אך לעתים הוא קצר יותר. כמו-כן הוא תלוי בגורמים רבים: גיל, טיב העור, עישון, חשיפה לשמש, מחלות רקע, תרופות ועוד.