הכל על הזרקת דיספורט – בוטוקס ומילוי קמטים

עור פנינו מתכווץ, נמתח וזז באופנים שוני עשרות אלפי פעמים ביום.
זה מתחיל בגיל צעיר. הקמטים הראשונים מופיעים בעור הפנים סביב גיל עשרים וחמש, והם הולכים ומתרבים במהלך השנים. אירועי החיים, הגיל והזמן בתוספת נזקי עישון, חשיפה לקרינת השמש ותזונה לא מאוזנת תורמים להתמעטות רקמת השומן בעור הפנים ולדלדול השריר. עם הזמן הקמטים הופכים לעמוקים יותר וצורתם מתקבעת.

הבשורה היא שיש מה לעשות. ד"ר גיל נרדיני הוא מומחה בעל שם עולמי בטיפולי הצערה לעור הפנים ומשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לתהליכים הצערת העור.

כיום, עם האמצעים הטכנולוגיים והחומרים המתקדמים שעומדים לרשות הרפואה הקוסמטית ניתן לשפר בצורה משמעותית את מראה עור הפנים ולהעניק לעור מראה רענן יותר וצעיר יותר.
בקליניקה שלנו בטיפול בקמטי הבעה אנו משתמשים בדיספורט. החומר הפעיל בתוך הדיספורט והבוטוקס נקרא בוטולינום טוקסין. 

בוטוקס הוא שמה המסחרי של התרופה מתוצרת חברת אלרגן האמריקאית, ואילו דיספורט הוא שמה המסחרי של התרופה המיוצרת על ידי חברת איפסן הצרפתית.

למה אתה מעדיף דיספורט על בוטוקס במילוי קמטים ?

בוטוקס ודיספורט הם סוגים שונים של רעלן הקרוי בשפה הרפואית: בוטולינום טוקסין.
בוטולינום טוקסין הוא החומר הפעיל בדיספורט ובבוטוקס.  שניהם מבוססים על אותו חומר, בוטולינום טוקסין מסוג A, ויש הבדלים בתהליך הייצור שלהם.  ההבדל המרכזי מתבטא בשוני בין החלבונים שנותרים קשורים למוצר הסופי. הבדלים בתהליך הייצור יוצרים שוני בפעולת הבוטוקס או הדיספורט בגוף וגורמים לתופעות קליניות שונות.
גם בוטוקס וגם דיספורט הם חומרים בטוחים ויעילים. אך מחקרים וגם הניסיון בהזרקות למטופלים רבים הראו שיש לדיספורט השפעה עמוקה וממושכת יותר לאחר ההזרקה:
הטיפול בדיספורט נגד קמטים עובד טוב יותר מהבוטוקס, ברוב המכריע של המקרים.

מי מבצע את הזרקת הבוטוקס / דיספורט?

רק רופא מוסמך רשאי לבצע את ההליך. יש לבחור ברופא בעל ניסיון רב בטיפולי בוטוקס, שיש בבעלותו קליניקה מסודרת שם הכל מתועד ונשמר כראוי וביטוח מתאים ותקף.קיימות בעולם מדינות שבהן מותר לאחיות ולקוסמטיקאיות להזריק דיספורט / בוטוקס.

הכל על הזרקת דיספורט – בוטוקס ומילוי קמטים
הזרקת דיספורט – בוטוקס ומילוי קמטים

במה שונים דיספורט / בוטוקס מחומרי מילוי?

דיספורט / בוטוקס מוזרק ישירות אל השריר הגורם לקמטי ההבעה, ואילו חומרי מילוי קמטים מוזרקים באופן ישיר אל תוך הקמט.

האם בוטוקס  – דיספורט יכול למנוע קמטים בעתיד?

בוודאי. דיספורט יכול להעלים קמטים באופן זמני קמטוטים באזור העיניים, קמטים באזור המצח, קמטים אנכיים (הקרויים בפי כל קמטי זעף) וכיו"ב.
הפעולה המרכזית שההזרקה מייצרת היא האטה של פעולת השרירים שמתכווצים אינספור פעמים במהלך היום והם אלה הגורמים ליצירת הקמטים בעור הפנים.

באילו איזורים בפנים  מומלץ להזריק דיספורט / בוטוקס?

הזרקת דיספורט / בוטוקס מתבצעת באזור המצח, באזור שבין הגבות ובאיזור העיניים שהם האזורים שבהם הקמטים הכי בולטים ומשמעותיים. קיימת גם אפשרות להזריק דיספורט / בוטוקס באזור התחתון של הפנים – סנטר, אף וגם מילוי שפתיים.

מילוי קמטים
הזרקת דיספורט – בוטוקס ומילוי קמטים

מאיזה גיל אפשר להתחיל טיפול בבוטוקס למטרת מילוי קמטים ?

גיל תחילת הטיפול בבוטוקס או דיספורט משתנה ממטופל למטופל, כיוון שאצל כל אדם ואדם המימיקה של הפנים שונה.
אם המטרה היא מילוי קמטים אז מומלץ להתחיל בטיפול עם תחילת הקמטים הראשונים ורצוי שלא לאחר גיל 45, שלרוב הוא גיל שבו יש צורך בהתערבות כירורגית- פלסטית ניתוחית לשם הצערת עור הפנים.
על כן מומלץ להתחיל מוקדם ככל האפשר בטיפול בדיספורט / בוטוקס מוקדם ככל הניתן עוד בטרם נוצרו קמטים עמוקים, מהסיבה שלבוטוקס יש אפקט המונע התפתחות קמטים.

האם הזרקת דיספורט / בוטוקס הינה בטוחה?

בוודאי. החומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי, הFDA האמריקאי וה-CE האירופי.
תופעות הלוואי יחסית נדירות ובמקרים שמופיעות תופעות לוואי הן אינן חמורות כלל.

פנו עוד היום לד"ר גיל נרדיני וקבלו הצעה למילוי באמצעות הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים